EFITEC
Elektrooniline sissepritse-
ja süütesüsteem
Dünotestil tagasillal mõõdetud
võimsus ja pöördemoment enne ja pärast EFITEC süsteemi paigaldamist. 1,8-liitrine BMW mootor oli enne varustatud Lada karburaatoriga. |
|
|||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||
EFITEC süsteemi hinnakiri | Hind SEK | Hind EEK | Hinnad
ei sisalda kütusepihusteid, küttusepumpa, sisselaskekollektorit (juhul
kui seda on vaja), kütusetorustiku ja kollektorit. Hinnale lisandub käibemaks. AS Võidusõidutehnika mehaanikud paigaldavad EFITEC süsteeme Tartu töökojas. Töö hind on 230 kr/tund +km. Düno-testimine toimub Rootsis ja maksab 3000 SEK/ päev - ettetellimine 1 kuu.
|
|
4 sil | 13750 | 23375 | ||
4 sil kahejärguline pritse (8 injectors) | 14300 | 24310 | ||
5 sil | 18700 | 31790 | ||
5 sil kahejärguline pritse (10 injectors) | 20900 | 35530 | ||
6 sil | 14850 | 25245 | ||
6 sil kahejärguline pritse (12 injectors) | 17050 | 28985 | ||
8 sil | 15950 | 27115 | ||
8 sil kahejärguline pritse (16 injectors) | 18150 | 30855 | ||
10 sil | POA | POA | ||
10 sil kahejärguline pritse (20 injectors) | POA | POA | ||
12 sil | POA | POA | ||
12 sil kahejärguline pritse (24 injectors) | POA | POA | ||
Wankel | 14850 | 25245 | ||
Wankel kahejärguline pritse | 15400 | 26180 | ||