EFITEC
Elektrooniline sissepritse- ja süütesüsteem

 

Dünotestil tagasillal mõõdetud võimsus ja pöördemoment enne ja pärast EFITEC süsteemi paigaldamist.
1,8-liitrine BMW mootor oli enne varustatud Lada karburaatoriga.
  

Auto:

ESTfield 013

Mootor:

BMW

Mootori maht:

1,8 liitrit (1983a.)

Rehvi läbimõõt/laius:

615/195mm

F.G./TOT:

4,40/24,74

Tingimused:

16C/1019 mbar

 

Auto:

ESTfield 013

Mootor:

BMW

Mootori maht:

1,8 liitrit (1983a.)

Rehvi läbimõõt/laius:

615/195mm

F.G./TOT:

4,40/24,74

Tingimused:

16C/1019 mbar

 

  
EFITEC süsteemi hinnakiri Hind SEK Hind EEK Hinnad ei sisalda kütusepihusteid, küttusepumpa, sisselaskekollektorit (juhul kui seda on vaja), kütusetorustiku ja kollektorit. Hinnale lisandub käibemaks.  
AS Võidusõidutehnika mehaanikud paigaldavad EFITEC süsteeme Tartu töökojas. Töö hind on 230 kr/tund +km. 
Düno-testimine toimub Rootsis ja maksab 3000 SEK/ päev - ettetellimine 1 kuu.

 

4 sil 13750 23375
4 sil kahejärguline pritse (8 injectors) 14300 24310
5 sil 18700 31790
5 sil kahejärguline pritse (10 injectors) 20900 35530
6 sil 14850 25245
6 sil kahejärguline pritse (12 injectors) 17050 28985
8 sil 15950 27115
8 sil kahejärguline pritse (16 injectors) 18150 30855
10 sil POA POA
10 sil kahejärguline pritse (20 injectors) POA POA
12 sil POA POA
12 sil kahejärguline pritse (24 injectors) POA POA
Wankel 14850 25245
Wankel kahejärguline pritse 15400 26180