UUDISED 2006

tagasi esilehele

ESTfield
1.Uuendame ning ehitame ringi  ESTfieldi tootmiseks vajalikke rakiseid. Esimesed uute rakistega valmistatud autoraamid ning sillaosad on täpsusega + - 1,0mm.
2.Oleme asunud uuendama ka oma kerepaneelide mudeli - ning vormiparki. Kohendame liitepindade täpset sobimist terasraamidele.

3.Esimesed süsinikkiust ESTfieldi keredetailid on valmis ning ootavad üleandmist Läti kliendile. Vötame vastu tellimisi ka teistele süsinikkiust valmistatavatele detailidele.
GTest
 1.Meie esimene GTest auto saab Lexus V8 4,2 alumiiniumplokiga mootori, millele sobitame Audi A6 kuuekäigulise käigukasti. Vaheplaadi joonised on valmis ning käib hooratta ning siduri sobitamine. 
2.Uute GTest autode tellijate tarvis on meil olemas Audi V8; Chevy SB 350 ning Ford V8 mootorid. Käigukastidest saame pakkuda Audi viiekäigulisi A 016 ning Renault viiekäigulisi käigukaste.
  Rahakamatele klientidele saame tellida  inglise firma Quaife kuuekäigulisi tänavasöidu - kui ka vöidusöidukäigukaste, mille hinnad algavad 9000 GBP - st. 
3.Koostöös meie rootsi partneriga toome Eestisse Lamborghini kitauto tootmisrakised ning kerevormid. Alates aprillikuust vötame vastu klientide tellimusi ka valmisautode tootmiseks.
Paramootor
1.Meie esimene omadisainitud Paramootor on koostatud ning ootab sobivat hetke katsetamiseks. Paramootori raam on roostevabaterastorudest ning mootorina on kasutusel Simonini Mini 2 Plus, mille silindri töömaht 202 cm3 ja mootori vöimsus on 26Hj. 
2.Rootsi partneri Ti torudest raamiga paramootor MX4 on edukalt katsetatud ning läheb lennundusnäitusele saksamaale. Meil viimati valmistatud sumbutaja on lisanud mootorile vöimsust ning vähendanud mürataset. 

UUDISED 2005
24-25 september 2005
Kõik ESTfieldi omanikud on kutsutud osalema hooaja kaalukamal rahvusvahelisel võidusõidul Pärnu Sauga Ringrajal 24 ja 25 septembril 2005.a.
   Võistlusel Osalemise vastu on huvi tundnud ka meie koostööpartnerid Rootsist oma valmisehitatud ESTfieldidega ning Ford GT 40 ga.
 Finaalstart on etteandevõistlus, mille võib võita kõige nõrgema mootoriga autol võistleja! Korralikud autasud kõigile osalejatele!
 Lõpupidu Villa Antropoff`is endisaegsete väljavalitute residentsis. Piduliste vahel loositakse kopsakas auhind väärtuses 100 Eurot. 
  Ajakava vt siit
UUDIS
Lätis alustas tööd meie esindajana Hr. Maris Ignants mob.:+3719404873. Tal on võidusõiduautode ehitamise pikaaegne kogemus ning  tema käe all on valminud kolm ESTfieldi. Käsil on neljanda ESTfieldi ja selle järelkäru ehitamine.
  Maris suhtleb läti, vene ja inglise keeles. Tema käest saab tellida auto ehitamiseks komplekte ja  vajalikku tehnilist nõuannet.

UUDIS
Klientide suure huvi tõttu alustame meie uue GT auto "GTest40" tellimuste vastuvõttu.
Kliendid saavad tellida iseehitamise tarvis auto raami ja kerepaneelide komplekti , alghinnaga 7500 EUR. Valmis auto hinnad algavad 95000 USD ja sõltuvad suuresti kliendi soovidest auto mootori, käigukasti ning viimistluse osas.

 

UUDIS Seoses meie väga väikesearvulise osavõtuga võistlustest oleme sunnitud osa võistlusi ära jätma.Suure küsimärgi all on augusti teise nädalavahetuse võidusõit, kus meile on jäetud üks treening reedel ja teine laupäeval. Võistlussõit on ainult ühe stardiga laupäeva pealelõunal. Täpsem ajakava ja info võistluse toimumise kohta lähipäevil , kui selgub kui palju meist sõitma tuleb.
15-16 juuli 2005
Selle hooaja olulisem võidusõitmine toimus Pärnu EST- Ringil vormel Estonia festivali raames 15. ja 16 juulil 2005.a.
  Paljude ESTfieldi omanike ajakava ei sobinud ürituste ajakavaga - nii jäi tosina tulla lubanud võidusõitja hulgast järele ainult vana tuttav kaardivägi eesotsas Urmasega, kellega liitusid paar uut võidusõitjat renditud autodel.Silver Kitsing tuli raja äärde koos oma äripartneriga saksamaalt ja osales ainult reedesel treeningul.
   Rain Kala sõitis ESTfield Ford Zetec 1,6l ja Virko Vaiksaar ESTfield Ford 2,0l autol. Elus esimest korda ESTfieldi võidusõiduautot roolinud  Rain Kala omandas  vana kardisportlasena  sõiduvõtted õige kiiresti.
  Virko Vaiksaar oli enne ainult rendikartidega ringrajal sõitu harjutanud, ning tal kulus reedene treeningsõit võidusõidu algtõdede  tundmaõppimiseks. Tutvus ESTfieldi sõiduomadustega segunes mitmete spinnide ning rajalt väljasõitudega. Vahepeal kippus rajal sõitmise suund käest ära minema ja korra tekkis tahtmine ka vastu sõidusuunda teiste võistlejatega mõõtu võtta.
  Treeningupäeva lõpus võttis meie testisõitja Indrek Teppan mehed kokku ja jalutas raja läbi, näidates kurvide läbimise õigeid trajektoore ning seletas autode dünaamika saladusi.
  Laupäeva soojendussõidu ajal oli raske eilse päeva "kauboisid" ära tunda - kõik olid nagu vanad kogenud võidusõitjad, ainult mõned üksikud spinnid ning plokki - pidurdamised. Indreku õpetussõnu oli kuulda võetud.
  Kvalifikatsioonisõidu aegade põhjal võis eeldada põnevat masin - masinas võidusõitu :Urmas Kiviselg 1:05.326    Indrek Teppan 1:07.098    Mait Reidak   1:07.420   Rain Kala   1:08.651  ja  Virko Vaiksaar   1:12.060. Indreku autol ei olnud erilist kiirust , mida ta näitas hommikusel treeningul, kus ringiajad lähenesid rajarekordi 58.912 piirimaile. Hiljem selgus , et meie auto aku oli salamahti oma teenuse osutamise lõpetanud ning auto liikus ainult generaatori toitel.Täiendav laadimine ei andnud loodetud tulemust ja tuli külastada Pärnu autoosade poode , et uus aku muretseda.
  Kuid võidusõit oli loodetust täiesti erinev. uue aku saanud Indreku auto oil kõigile püüdmatu ja läbis ringe 1:00.192 keskmise kiirusega 131,579 km/h!! Urmase Opeli mootoriga võimsaim ESTfield suutis ainult 1:05.326 ringiaega näidata ja lõpetas koostöö poole võistlusdistantsi pealt tulles kurvalt podisedes boksi. Ilmselt mõni 16 - est klapist põles ära. Tänu Urmase katkestamisele saavutas teise koha Mait Reidak ESTfield BMW1,9l ajaga 1:06.879. Kolmas oli Rain Kala parima ringiajaga 1:10.338. Neljanda koha võitles välja Virko Vaiksaar ajaga 1:11.400.
  Finaalsõit oli ees ootamas!! Kõik lootused huvitava ja kaasahaarava võistluse stardi eel nullis taevast alla langev vesi ja äikesetorm. Võistlusrada muutus voolavaks jõeks ning peakohtunik otsustas võistlemise lõpetada.
  Võitjatele karikad ja tammepärjad sai kätte anda alles kell kaheksa õhtul.
Lõpetuseks saame tõdeda, et võita on võimalik ka oskuslikult sõites 2x nõrgema mootoriga autoga, nii nagu Indrek seda tegi.Paljude Lada mootoriga ESTfieldide omanikud arvavad , et nende autod on "lahjad" ja ei suuda 2 liitristega võidu sõita. See ei ole nii - rajarekord on ikka veel 1,6l Lada mootoriga ESTfieldiga sõidetud ja püsib veel!!
p2150096.jpg (60235 bytes) p2150098.jpg (76115 bytes) p2160102.jpg (50457 bytes) p2160101.jpg (49909 bytes) p2160103.jpg (79681 bytes) p2160103.jpg (79681 bytes) p2160103.jpg (79681 bytes)
Indrek Honda 1l jahib Urmase Opelit2l stardi ootel Estfield Honda 1liiter Võitjale tammepärg karikad ja šampus Traditsiooniline šampusedušš Indrek ja Rain võitlemas Sulle ka palun võidu raske koorem tuleb jagada
26 juuni 2005
Esimene, selle hooaja tõsisem võidusõitmine toimus Pärnus EST- Ring väikesel ringrajal Provintsi Transpordi karikatele 26. juunil 2005.a.
  Osalemas olid meie kõige aktiivsemad ESTfieldi omanikud: Urmas Kiviselg ESTfield Opel 2,0 l;
Indrek Teppan ESTfield Honda 1,0 l:
Henry Post ESTfield BMW 1,9l;
Alexey Pertsev ESTfield BMW 1,8l;
Tanel Liivat ESTfield Ford 2,0 l.
  Indrek oli katsetamas uut alumiiniumraamil Honda 1.0 liitrise töömahuga mootorrattamootoriga ESTfieldi. Auto esimene debüüt oli paljulubav: finishijoonel oli esimese koha saanud Urmase ja teisena finisheerinud Indreku vahe ainult 1,5 meetrit!! Kusjuures Urmase 2 liitrise töömahuga Opel Lotuse tehnikal põhinev auto oli ainult veidi kiirem, kui Honda 1 liitrine 96 Hj mootoriga auto!!


p2150094.jpg (68107 bytes) p2150095.jpg (61828 bytes)
Estfieldid stardi ootel Provintsi Transpordi karikavõistlusel 26.06.05 Uus ESTfield on sündinud Pärnus 26.06.05

26 juuni 2005 Pärnu ringrajal Erkki Spordi korraldatud võidusõit ESTfieldidele. Toimub kaks treeningsõitu ja kaks starti. Võistleme kahes klassis: autod kuni 1600 ccm ja autod mootori töömahuga üle 1600 ccm. Kõigile karikad. Osavõtutasu 300 kr.
27 mai 2005 Uue GT auto tootmiseks on kerepaneelide vormidest valminud esimene kerekomplekt. Sassii ehitus on lõpujärgus. Juba on nelja auto ehitamiseks tellijad olemas.
23 mai 2005 Meie kergeim auto (alumiinium sassiil) tegi oma esimese proovisõidu. Auto mass ilma juhita oli 413kg. Autot liigutab 1100ccm Honda mootor. Peatselt proovisõidud Pärnu ringil.

 

 

UUDISED 2004

tagasi esilehele

24 september 2004 Meie kardi tiimi kauaaegne liige Dmitri Janis võtab järgmise sammu ja osaleb ühepäevasel võidusõitja koolitusel Inglismaal Silverstone'i ringrajal. Seal ta saab proovida kätt Formula First, Lotus Elise, Westfield ja Audi A4 skid control car roolis RDA instruktor Sebastian King'i juhendusel.
elise.jpg (92542 bytes) elise_open.jpg (65805 bytes) ff_ontrack.JPG (131286 bytes) ff_seb.jpg (78964 bytes) fftaust_seb.jpg (134622 bytes)
Lotus elise Lotus Elise Formula First Sebastian King RDA instructor and F3 driver Sebastian and Dmitri

 

11-12. september 2004 Hooaja viimane võidusõit - kõik ESTfieldi omanikud teretulnud. Laup. kell 17.00 vaba treeningud ja Pühap 09.00 registreerimine, aja treeningud ja 2 starti.

Juhend
Ajakava

15 august 2004 ESTfieldide võistlus Pärnus väikesel ringil. 4 starti, 2 treeningut, algus kell 11.00, osavõtt 300 kr 
6.-8. august 2004

Vormel- ja seeriaautode ringrajasõiduvõistlused “PÄRNU – 2004” Pärnu ringrajal
Ajakava
Võistlusjuhend
Ankeet

16-18 juuli 2004 Rahvusvaheline Vormel Estonia ja ESTfield ringrajavõistlus ja kokkutulek Pärnus. 
Reede - kogunemine, vaba treening ja paraad
Laupäev - 2 treeningut ja demonstratsioon võistlus. All täpsemalt.
Võistlusjuhend.
Ajakava.

p2150094.jpg (68107 bytes)p2150095.jpg (61828 bytes)p2150096.jpg (60235 bytes)p2150098.jpg (76115 bytes)p2160101.jpg (49909 bytes)p2160102.jpg (50457 bytes)p2160103.jpg (79681 bytes)p2160104.jpg (53005 bytes)
2 juuli 2004 Assets raamatupidamisfirma suvepäevad 2004
  dsc00185.jpg (84617 bytes) veel pilte siit.
25-26 juuni 2004 Saaremaa Speed Rock kiirendusvõistlus ja ESTfieldide kokkutulek. Info kokkutuleku kohta: urmas@kaauto.ee estfieldide rivi.JPG (71065 bytes) Lisa pilte vaata siit.
1 juuni 2004 Esimene koduehitatud ESTfield saab targa katuse.
 imgp1470.jpg (92238 bytes)imgp1471.jpg (70000 bytes)imgp1472.jpg (61606 bytes)imgp1474.jpg (68246 bytes)
01 mai 2004 ESTfield treening sõit Pärnus
24-25 aprill 2004 ESTfield treening sõit Pärnus
9-12 aprill 2004 Oleme näitusel "Elmia Custom Motorshow" Rootsis


2003
detsember 2003 ESTfieldi saab nüüd ka liisinguga osta.
17 august 2003 Toimub ESTfieldide demonstratsioonsõit Rahvusvaheliste mootorratta ringrajavõistlustel Pärnu suurel ringil.

Päevakava täpsustatakse TULEMUSED

09 august 2003 Laupäeval 09.08.03 avaneb ESTfieldi omanikel järjekordne võimalus osavõtta ringraja võistlustest Pärnu suurel ringil Eesti ringrajavõistluste etapi raames.
Toimuvad kaks starti, kumbki 10 ringi ja ESTfieldi omanike tungival palvel on meie päevakava kõvasti tihendatud.

Kohal tuleks olla kell 9.00 ja siis orienteeruvalt:
09.00 Hommikune vabatreening
10.00 – 11.00 ajakontrollsõit
Peale avamistseremooniat
13.30 esimene start
14.10 teine start.

Autasustamine toimub kahe stardi tulemuste põhjal kohe peale võidusõitu. (1600cc arvestus eraldi klassis)

Osavõtutasu (1000 kr.) sees on võistluste lõpubanketti piletid kolmele inimesele Pärnu Kuursaalis pühap. 10.08.03 orienteeruvalt kell 19.00.

Päevakava täpsustatakse TULEMUSED

19 juuli 2003

ESTfieldide kokkutulek õnnestus. 9 autot olid kohal. Tulemused leiad racing leheküljelt.

19 juuli 2003 19. juulil 2003. a. algusega kell 12.00 toimub Parnu ringrajal ESTfieldide kokkutulek. Oodatud on kõik ESTfieldide omanikud nende pereliikmed /sõbrad / tuttavad.
Harjutame kiiret sõitu /seadistame autosid ja teeme kaks võidusõidustarti.
Esimest korda kuni 1600 ccm LADA ja FIAT mootoriga autod võistlevad eraldi arvestuses oma võidukarikale!

Sõbrad tuttavad ja huvilised saavad ka proovida meie autosid ja võrrelda ringiläbimise aegu omavahel.
Aega mõõdab Andres Leotoots
Tõnis organiseerib suupisted ja joogid ning varjualuse mõnusa äraolemise tarvis.
Rada on meie kasutuses kuni kella neljani.
Päeva lõpetame purjejahil Pärnu lahel.

Tere tulemast kõigile!!

10 juuli 2003 Tänaseks on ARK registrisse kantud neli uut ESTfieldi

1.Silveri 1,8l BMW mootoriga sinine auto,
2.Aavo 1,8l BMW mootoriga punane auto,
3.Olli 1,8l BMW mootoriga roheline auto,
4.Valteri 5,7l Chevrolet mootoriga must auto.

18 mai 2003 Tartu Kiirendus  - tulemused siin.
17. mai 2003 TARTU KIIRENDUS Võistlus toimub Raadi lennuväljal laupäeval 17. mail kell 12.00. Halva ilma korral pühapäeval 18. mail kell 12.00. Registreerimine algab kell 10.00.
Osavõtumaks on 300EEK. Lisaks teistele klassidele on ESTfieldidele oma (vaba) klass ja kõik ESTfieldi omanikud on oodatud. Siit saate vaadata võistlus juhendit ja tehnilisi tingimusi.
5. mai 2003 Võidusõidutehnika on kolimas ja telefoni ja faksi numbrid on tänasest muutunud:
Tel: 07 353 203
Faks: 07 352 442
18-21 aprill 2003 Võidusõidutehnikal on boks (D01:21) "Elmia Custom Motor Show" autonäitusel Rootsis. Näitame ESTfield Racing'ut ja jagame infot oma toodete ja teenuste kohta.
27. aprill 2003 Hooaja avatreening koos ajavõtuga Pärnu ringrajal. Kõik ESTfieldi omanikud on teretulnud.
31 märts 2003

Rootsist naases Võidusõidutehnika tehniline meeskond koos ESTfieldiga, millele paigaldati EFITEC elektrooniline sissepritse- ja süütesüsteem. Mõõtsime tagasilla dünotestil 1,8-liitrise BMW mootori võimsust ning pöördemomenti enne ja pärast süsteemi paigaldamist. Testi tulemused üllatasid ka spetsialiste: võimsuse kasv 39,6% (enne 68,7 KW @ 5500 rpm, pärast 95,9 KW @ 5750 rpm) ja väändemomendi kasv 23% (enne 139 Nm @ 4000rpm, pärast 171 @ 4750rpm). Vaata siit täpsemaid mõõtmistulemusi/graafikuid, süsteemi kirjeldust ja hinnakirja.
Sellise süsteemi ostmine, paigaldamine ja mootori järelhäälestamine läheb maksma minimaalselt ~42 000 krooni (materjal 30 000 + paigaldus + düno-testimine/peenreguleerimine Soomes või Rootsis + km).

26 märts 2003 Sellel nädalal sõidavad Tartu Võidusõidutehnika spetsialistid Rootsi,et esmakordselt paigaldada ESTfieldile EFITEC (ehk Pro Spark) –nimeline elektrooniline süüte- ja sissepritse süsteem ja saada tootjafirma poolne väljaõpe selle süsteemi paigaldamiseks ja reguleerimiseks. Tegemist on lihtsalt ja täpselt häälestatava elektroonilise süsteemiga, millega saab asendada traditsioonilist karburaatorit / mehaanilist sissepritset ja süütejagajat.Selle süsteemi paigaldamine tõstab mootori võimsust kuni umbes 25%. Esimesena paigaldatakse Rootsis uus EFITEC –nimeline süsteem 1,8 l BMW mootoriga ESTfieldile. Edaspidi saab EFITECi elektroonilisi süüte- ja sissepritse süsteeme osta ja nende paigaldamist tellida Võidusõidutehnikalt Tartus.
märts 2003 Võidusõidutehnika AS alustas uute 100mm laiemate sasside tootmist. Sassiid valmistatakse nii terasest kui alumiiniumist ning laiem tagasild pärineb Volvo 740 mudelilt.
19 - 23 märts 2003 ESTfield V8 võib näha selle aasta Motorex'il Tallinnas, Autolehe stendis.
20 detsember 2002 Esimene täis-alumiinium ESTfield sassii valmib. (pildid siit)
22 september.2002
Rapla kardirajal “Igamehe Rallisprint”

Võistlusdistantsiks oli 10 ringi, anti kaks starti. Osalesid:
nr   Nimi                            Auto
7 Urmas Kiviselg          ESTfield BMW 1,8
8 Felix Paves               ESTfield Alfa Romeo
10 Indrek Teppan         ESTfield Lada 1,6
14 Ahti Rüga               ESTfield Fiat 1,6
16 Kaspar Aruvee        ESTfield Lada 1,6
17 Tiit Aruvee              ESTfield Lada 1,6

Esimese stardi järjekord (loosi teel = võistlusele saabumine):
10
15
7
16
8
17

I sõidu tulemused:
I koht- Indrek Teppan
II koht- Urmas Kiviselg
III koht- Kaspar Aruvee
IV koht- Tiit Aruvee
V koht- Ahti Rüga
VI koht- Felix Paves - katkestas 7. ringil käiguvahetusmehhanismi poldi purunemise tõttu

II sõidu stardijärjekord vastas I sõidu lõppjärjestusele. Felix sai väga hea stardi ja tõusis kohe neljandaks. Hiljem õnnestus tal pakkuda tihedat konkurentsi Indrekule, kelle auto kasutatud ja täielikult kulunud rehvid ei pidanud. Lõplik kohtade järjestus finishis oli järgmine:
I koht- Indrek Teppan
II koht- Felix Paves
III koht- Urmas Kiviselg
IV koht- Kaspar Aruvee
V koht- Ahti Rüga
VI koht- Tiit Aruvee

Kahe stardi kokkuvõttes kujunes paremusjärjestus selliseks:
I koht- Indrek Teppan
II koht- Urmas Kiviselg
III koht- Felix Paves
IV koht- Kaspar Aruvee
V koht- Ahti Rüga
VI koht- Tiit Aruvee
22.september 2002 Osalejate kommentaare Rapla sõidu kohta

Algaja võidusõitja Urmas Kiviselg:
"Kardiraja peal esimine kogemus. Õiget tunnet veel sisse ei saanud, aga randmed keerutamisest võttis valusaks küll. Rehvide valik oli täiesti vale, kuna arvasin, et tuleb vihmane päev ja alla panin kitsad tänavasõidu rehvid, ennem olin kasutnud Michelini laiemat varianti. Suurem tegemine oli auto mitte spinni laskmisega, seega kogu sõit kujunes rohkem uisutamiseks. Tegelikult virisemiseks pole põhjust v.a. kaks tundi autasustamise ootamist külmal sügisilmal."

Felix, 500 SSS:
"Igamehe Rallisprindi eelviimane etapp peeti 22. septembril Rapla kardirajal. Korraldaja, klubi Raudroos, kutsus pealtvaatajate ja meie rõõmuks ESTfieldid kah kohale. Kui rallisprindis sõidetakse 3 korda kella vastu, millest 2 parema aja summa otsustab paremuse, siis ESTfieldid olid kutsutud sõitma mees mehe vastu, kokku 2 sõitu, kumbki 10 ringi. Kuna ajavõtt ei õnnestunud päris plaanijärgselt, ja trenniks saime ainult 2 ringi, leppisime kokku, et stardime kohalesaabumise järjekorras. Kohal oli 6 autot (Indrek, Ahti, Arvo(tegi mehhaanikut, Kaspar roolis), Tiit, Urmas ja Felix(mina). Kuna ma hommikul eriti ei kiirustanud ja tulin eelviimasena, enne Tiitu, sain ka eelviimase stradikoha. Start oli nagu vormelis ikka-kahest reast, malekorras, seekord lipuga. Vastupidiselt üldisele arvamusele olin Raplas ESTfieldiga enne sõitnud vaevased 6-7 ringi. Pluss tütre rallisprindi-Corollaga paarkümmend ringi. Loomulikult andis see ja ralli-slikid teiste ees eelise. Kõik hakkasidki kohe kelgutama ja müüdasõitmine ei olnud probleem. Urmas puikles veidi vastu, esimesel möödasõidul tribüüni ees läksin nii valesti järgmisse vasakusse kurvi, et Urmas sai kohe tagasi teha. Järgmisel ringil sain Urmasest puhtamalt mööda ja enam talle pragu ei jätnud. Indreku sain 4. või 5. ringil üllatavalt kergelt kätte ja kohe tegi ta mulle tribüüni ees kingituse: libises pisut välja. Mina lipsasin seestpoolt naksti mööda. Korraks Indrek üritas, siis loobus: tema kummid olid liiga libedad. Kui sain 200 meetri edumaad, hakkasin kumme hoidma. Kaheksandal ringil juhtus see, mis tehnikaspordis ikka vahel juhtub, mingi loll nöök: käigukang käis tühja ja loomulikult oli käik vaba peal. Hoogu jätkus täpselt niipaju, et sain Indreku eest ära boksi keerata. Käigukangi ja lülitushooba ühendav polt oli välja kukkunud kui ma enne kahanevat paremat käiku alla vahetasin. Kui viimati mootorit vahetasin, panin poldi otsa vana 8mm kapronmutri tagasi. Loomulikult pruugitud mutri stopper ei tööta. Esikoht läks siis ühe kaheksase mutri nahka. Muidu oli väga ilus sõit, vigu ei tulnud ja auto oli väga kiire. Selle sõidu eest sain tervelt 1 punkti, kuna sõitsin üle 75% rajast läbi. Indrek lõpetas esimesena ja Urmas teisena.

Vaheajal tegin uue vea: pistsin poldi tagasi ja kontramutri otsa aga loomulikult unustasin, et poldi peale käis veel puks ka. Teise sõidu soojendusringi ajal ei soovinud kolmas käik sees püsida. Et poldi peal puksi polnud, tekkis käigukandi ja lülitushoova vahele loks ja kang ei lükanud lülitushooba nii kaugele, et käik oleks korralikult sisse läinud. Sellest ei olnud suurt häda, sest kogu rajal on 2 kohta, kus kolmandat kõlbab kasutada aga teine käik käib ka. Nii sõitsingi kogu 2. sõidu teise käiguga.

Startisime vastupidiselt kokkuleppele, esimese sõidu tulemuste põhjal. Tegelikult pidime startima pööratud järjekorras. Iseenesest see mulle isegi meeldis, nii sai harjutada ülikitsal rajal möödasõitmist. Lootsin sõidu kinni panna, see omakorda eeldas Indrekult sõiduviga. Asi on nii, et kui proff sõidab ees õiget sõidujoont, siis on möödasõit võimatu. Täpselt nii ongi. Stardis naksasin kohe 2 autot ära, Kaspari ja Urmasega ei olnud samuti mingeid probleema nagu ka Indreku kinnipüüdmisega. Siis juhtus see, mida kartsin: et Indrek teises sõidus enam vigu ei tee. Küpsetasin teda 8. ringini, proovisin iga nurga peal, riskisin, käisin 2 korda muru niitmas ja sõitsin uuesti Indreku kinni aga Indrek närvi ei läinud ja sõitsin tagumised kummid nii kuumaks, et auto muutus ülejuhitavaks. Libistasin väikese vahega turvaliselt lõpuni ja sain 2. koha, kahe sõidu kokkuvõttes pääsesin isegi poodiumile.

Kokkuvõttes oli ülimõnus päev: stardis oli rekordarv ESTfielde, publikule kindlasti meeldis, sest rajal käis tõsine andmine ja minu Alfa oli päeva kiireim auto. Veel mõnusam on see, et ma vigu ei teinud ja sain Indrekust puhtalt sõiduga mööda. Järgmist korda annab ilmselt pikemat aega oodata."

Arvo Aruvee:
"Kuigi mina ise ei s?itnud v?istluss?itudes oli raja äraproovimine igati OK. Vedas ju kokkuv?ttes ka ilmaga. Kaspar oli ka väga rahul,sest sellel rajal väga hullusti v?imsamad autod eest ära ei läinud ja s?ita oli p?nevam. Tööd on ainult rooli taga rohkem vaja teha kui muidu ja ka pidurid said rohkem vatti. Mootorite Maailmas näidati s?idust isegi pilti!!! Korraldajad oleksid v?inud siiski k?iki osalejaid autasustamisel meeles pidada v?i vähemalt äragi mainida, sest kuus ju ainult meid oligi. Edaspidi v?iks ka siiski analoogiliste ürituste puhul, kus meie teeme nn. dem.s?itu, ajagraafiku vähe paremini sättida, sest kuni autasustamiseni oli jube passimine."
14.september.2002
Motul Night Race Raadil
ESTfield V8 esimene tuleproov
Eesmärgiks seadsime tänavaseadistuses ESTfield V8 baastulemuste registreerimise ametliku ajamõõtesüsteemiga võistlusel. Autol oli ilma lukuta Volvo 240 tagasild ülekandega 3,9 ja rehvid General XP2000 275/60/15, millega kavatseme autoga kruisida Tartu linna tänavatel. Kahjuks õnnestus teha ainult neli starti ja saavutatud ajaga 13,191 sekundit me rahule ei jäänud. Nagu arvasime, ilma lukuta tagasild ja tänavasõidurehvid ei võimalda auto kogu jõupotentsiaali isegi väiksematki osa rakendada teepinnale. Kuid peaülesanne sai täidetud ja lähtejoon edasiseks liikumiseks on paigas.

On lootus hankida difrilukk ja kiirem peaülekanne ning kiirendusrehvid on juba Rootsis olemas. Ehk keegi teab anda nõu, kust hankida difrilukku, mis sobib Volvo 240 tagasillale?

Vaatamata väikestele apsudele oli üritus hästi korraldatud, mille eest suured tänud Meelis Pärtelpojale ja tema tiimile.

ESTfield Lada 1,6
Kuna osalesime autode ja mootorrataste ringrajasõiduvõistlustel “Pärnu sügis - 2002”, millelt Indrek tõi ära ESTfieldide klassi ülekaaluka võidu (10 sekundit ringi kohta kiirem kui järgmised), ja Raadile jõudsime viimasteks ajasõitudeks, siis auto seadistamiseks kahe stardi järel jäi vähe aega. Teises sõidus saavutatud tulemus 13,865 sekundit jääb meie enda parimale (13,560 sekundit) tunduvalt alla, seega ei saa me saavutatuga rahule jääda.

Finaalsõidud korvasid kuhjaga meie pahameele - kuni 2-liitriste klassis saavutatud kindel võit innustab ka järgmisel aastal meid 1,6-liitrise Lada mootoriga võistlemist jätkama. Ajasõitudel saavutatud kolmas tulemus kuni 3-liitriste klassis andis lootust poodiumile tõusta, kuid kuna finaalsõitude esimene start oli koos legendaarse 11-sekundi Mossega, siis teadsime juba stardis, et meie Lada 145 hobust Mosse 700 hobuse vastu ei saa. Kolmanda stardi lähtejoonele paigaldamisel stardikohtunik näitas, et kõik on korras, kohe süttis aga punane tuli, mis tähendas, et Indreku auto juba oli tagasi nihkunud, kuid kohtunik jätkas kaasvõistleja stardijoonele paigutamist. Automaatselt loeti Indrekule null-tulemus, kuigi lähet ei olnud antud. Start korrati ning Indrek võitis kindlalt, kuid hiljem “taastati” kohtunike kogu (?!) otsusega Indreku null-tulemus eelnevas stardis. Kokkuvõttes seega meile neljas koht.

Enamat on ka palju loota - kaks esikohta erinevatel võistlusel ühel päeval näitab ESTfieldi suurt võidupotentsiaali, mida teistel autodel annab järgi teha. Üldiselt olema võidusõidu hooajaga rohkem kui rahul.

Kommentaare Motul Night Race Raadi võistluse kohta
Alver Prins (ESTfield V8 mehaanik ja võidusõitja):
“Olles juhtinud V8 estfieldi ja teinud esimesed stardid sellega võistlustel, oli see ka omale väike pettumus. Samas oli seda vaja, et saada mingid algandmed, et edasi areneda. Auto hakkas korralikult vedama alles kolmandal käigul ja 4000 pöördel, sinnani tuli gaasi tagasi hoida, et kummi mitte päris ära põletada. Enne võistlusi sai ka vedrustust reguleeritud (pehmemaks) ilma nurgakaaluta ja setup oli võistlustel täitsa paigast ära.Vasak ratas oli koormatud 70 kg rohkem kui parem. Eks neid vigu ja lohakusi ole rohkem, samas ma loodan, et järgmistel startidel kogemuste kasvades läheb paremini.”

Indrek Teppan (ESTfield Lada 1,6 võidusõitja):
“Pärnust (“Pärnu sügis - 2002”) suurt midagi rääkida ei ole. Minu enda auto oli ja on teistest tava-ESTfieldidest keskeltläbi 8 sekundit kiirem. Pärnu sõidu lõpptulemus oli ainult vormistamise küsimus.
Tartu Raadi võistlus oli juba ebakindlam, sest eelmine kord oli selle GSI-ga väga tasavägine heitlus, mis lõppes ma ise arvan, et 0,1-sekundilise vahega. Kuid pärast seda, kui hr Ain Meller selle GSI mingit moodi ära nullida suutis, oli asi juba minu enda jaoks 99% kindel.
V8 kohta ütlen seda, et difrilukk 0,5-1,0 sekundit ja korralikud kiirendusrehvid 1 sekund ning tulemus oleks näha.”

12-15 september 2002 ESTfieldi omanikud,olete oodatud Pärnusse meie klubi järgmisele võidusõidule-kokkusaamisele. "Pärnu Sügis 2002" Kaasa võtta hea tuju ja ESTfield. Ajakava siit.
05 september 2002 Pärnu väikesel ringil tegid trenni 5 ESTfieldi Treening ajad on siin.
24.august 2002.
 EHOC - ESTfieldi omanike klubi - võidusõit.
Võistlemiseks olid kohale tulnud kuus ESTfieldi, võistles viis, võistlusest jäi kõrvale ESTfield Chevrolet V8 mootori probleemide tõttu.
Võisteldi järgiste numbrite all:
nr 1 - Tõnis Sildmäe äsja nõelasilmast tulnud ESTfield BMW 1,8-ga
nr 7 - Urmas Kiviselg ESTfield BMW 1,8-ga
nr 8 - Felix Paves ESTfield Alfa Romeo 2,0-ga
nr 10 - Indrek Teppan ESTfield Lada 1,6-ga
nr 17 - Tiit Aruvee ESTfield Lada 1,6-ga

Autod nr 1 ja nr 7 sõitsid tänavasõidurehvidega, teistel olid all ringraja võistlusteks ettenähtud sport-slick-rehvid.

Ajaloolise esimese ESTfieldi võistlusstardi lähtjärjekord oli :

10
7
8
1
17

Võistlusdistants koosnes kümnest ringist. Rohelise stardifoori tulede süttides said hea stardi Indrek, Urmas ja Tõnis. Felixil oli probleeme auto siduriga ja tema auto liikus juba enne stardimärguannet - sellega ta küll oma positsiooni ei parandanud, kuid sai võistluste peakohtunikult 30-sekundilise trahvi. Alanud pingelist võistlust asus juhtima Indrek, saavutades kiirema ringi läbimise ajaks 1.00,58 (keskmine kiirus 136,68 km/h). Tema selja taga pidasid ägeda duelli Urmas ja Felix, pakkudes pealtvaatajatele teravaid sõiduelamusi. Võitjana väljus duellist Urmas, saavutades teise koha parima ringajaga 1.08,16 (keskmine kiirus 121,48). Kolmas oli Felix parima ringiajaga 1.10,53 (keskmine kiirus 117,40). Neljas oli tänavasõidu rehvidega sõitnud Tõnis ringiajaga 1.17,88 (kekmine kiirus 106,32). Viies oli Tiit, kelle auto esisilda ei jõudnud mehaanikud enne võistlust lõplikult häälestada, kuid vapper võistleja sõitis kiirema ringi ajaks 1.18,27 (keskmine kiirus 105,79 km/h).

Võistluse ajal tutvustas Valter Teppan pealtvaatajatele ESTfieldi saamise ja arengu lugu ning tulevasi võistlusplaane.

Võistlusel osalenute endi kommentaare:

Urmas Kiviselg: ”Ise olen varem sõitnud motokrossi, autoga ringraja sõitmise kogemust varem ei ole olnud. Väga huvitav kogemus. Surved, pidurdused ja kiirendused olid täiesti olemas - võiks arvata, et ESTfieldiga sõitmine annab 20% Vormel-1 sõitmise elamusest!”

Tiit Aruvee: “Ei saanud jahutust korda - temperatuurinäidik näitas sõidu ajal 130 kraadi, muretsesin ka mootori pärast. Nii et oli tegemist, et lõpuni sõita. Järgmisel korral on auto igal juhul paremas seisus. Aga kokkuvõttes oli üritus igati OK. Ei loe oma eesmärgiks kellegile iga hinna eest ära panemist, palju tähtsam on kogu see klubivärk ning toredad inimesed, kes sellega seotud on.”

Tõnis Sildmäe "Michelin Energy on täiesti hea kumm. Ainult Sauga ringil vilistab liialt palju"

Felix Paves: "Treeningsõidud, reede 15:00, 17:00, 19:00

Päev kulges üllatusteta, v.a., et uus mootor kulges päris teravalt. Tagasirgel ei saanud Urmas üldse vastu.

Esimeses trennis kukkus Sparco paagi kork järjekordselt lekkima. Felix võeti poole pealt maha. Korgi teipisin ventilatsiooniteibiga kinni.

Teises sõidus kadus õli temperatuuri andur ära ja august hakkas õli välja uhama. Felix võeti jälle maha. Auku keerasin vana küünla, pärast käisin ringi ja lunisin kõigi käest juhet: et veaks voolu kah peale.

Kolmandas sõidus proovisin tulevaste möödasõitude jaoks uusi trajektoore. Käisin 2 korda rajult väljas - rada on liivane. Parimaks ringiajaks sain umbes 1:09,5 ehk alla 1.10, mis oli salaeesmärk. See on ca 3 sek kiirem kui vana mootoriga ja samade kummidega. Mööda saan sõita ainult 2 kohas: stardisirgele minevas kurvis ja taga nurgas, pikas vasakus.

Treeningud, laupäev 09:00 ja 11:00.

Eriti polnud mõtet rebida, mootor on liiga värske ja kummid hakkavad ära kustuma. Jäin kolmandaks: head rütmi ei tulnudki, vist kangutasin liiga. Mootor tundus laisem kui reedel.

Sõit, laup. Planeerisin, et heaga Urmasele alla ei anna.

Et teen Indreku tagant hea stardi ja Urmast vahele ei lase. Siis pärast ta mööda ei saa, sest reedel olime kurvides umbes võrdsed ja sirgetel jäi Urmas maha.

Start läks nässu. Sidur võttis mul kogu aeg veidi liiga põhjast. Juhtus nii, et kui 2. tuli süttis ja sain pöörded 3000 peale, hakkas sidur vedama. Libisesin paarkümmend cm, tõstsin kirumise ajaks korraks käed üles ja sain ikka veel suhteliselt hea stardi. Urmase ette ma muidugi ei mahtunud. Indrek läks kohe oma teed. Kohe esimesel ringil, taganurgas kiilusin Urmasest sissepoole ja ajasin ta nii närvi, et pääsesin ette. Kolmandal ringil oli Urmas juba vägagi tuules, samal ringil näidati mulle varastamise trahvi. Ei näinud mitu sek, aga sellega oli 2. koht kindlalt läinud, sest oleme Urmasega liiga võrdsed. Järgmisel ringil tegi Urmas taganurgas tagasi. Mina lasin seal alati kolmandaga maksimaalselt paremale välja, tema tuli seestpoolt kiiremini ja vajus kohe eest ära.

Korraks mõtlesin, et hoian Urmast taga kinni aga kuna mul oli valestardi trahv kaelas, oli see täiesti mõttetu. Pealegi oli Urmase auto ööga veidi kiiremaks muutunud, sirgetel lihtsalt vajus tasapisi eest minema.

Keskmised ringid lasin kergelt, ei tahtnud ei mootorit ega kumme lõhkuda. Tiidust sain taganurgas muuseas mööda, Tõnisest möödasõidu sättisin stardisirgele mineku kurvi: rahvale möödasõitmine meeldib. Arvasin, et on eelviimane ring aga peale möödasõitu sain kohe ruudulise lipu.

Poisid jäid poodiumil kohmitsema, said mõlemad korralikult ära pestud. Mõnus!

Kokkuvõttes:

  • 2 mõnusat päeva aga liiga palju ootamist.

Klubiüritusena oleks asi palju mõnusam: rohkem sõitu ja vähem molutamist.

  • kindlasti peaksime jääma “street legal” kummide juurde, saab samade kummidega kohale ja pärast koju sõita
  • vaja on radade skeeme, et trajektoore joonistada ja läbi katsetada
  • poistele on vaja tehnilist nõu anda: Aruveede roolid on mõlemad ühtemoodi täitsa totakalt tehtud

mäkketõusu jaoks on vaja koht leida, Otepää variandi sõitsin 2 korda läbi – huvitav kuid liiga lühike ja ringiga tagasisõit tuleb 4 km"

23. august 2002.  ESTfieldi omanike vabatreening Pärnu ringraja suurel ringil.

Kohal oli neli autot, rajal käis neist kolm. Reedese päeva parima tulemuse saavutas Urmas Kiviselg autol ESTfield BMW 1,8 ajaga 1.08,71, keskmiseks kiiruseks 120,51 km/h. Teine oli Felix Paves ajaga 1.09,09 autol ESTfield Alfa Romeo 2,0, keskmise kiirusega 119,84 km/h. Kolmandaks tuli ESTfield Chevrolet V8-ga Indrek Teppan ajaga 1.14,10 ning keskmise kiirusega 111,74 km/h

ESTfield Chevrolet V8 mootori sissesõitmise tõttu ei lastud pöördeid üle 4000 p/min. Indrek täheldas sõidu ajal, et mootor ei tööta korralikult. Lähemal uurimisel selgus, et teise silindri tõukevardad olid purunenud. Kuna ei õnnestunud hankida vajalikke tagavaraosi, siis ei saanud ka autoga startida laupäevasel võistlusel.

14 august 2002 Pärnu ringraja treeningpäev ja I ESTfieldide kokkutulek sellel aastal.
Pärnu Ring meeskond korraldas treeningpäeva mootorratastele ja autodele. Esimest korda ESTfieldi ehitamise ajaloos osales üritusel 10 omal jõul kohale sõinud ESTfieldi kogu Eestist. Sõideti võidu, seadistati ESTfielde ja vahetati kogemusi. Õhtul saime kokku Aleksandri pubis, et tõmmata joon alla meeldivale testipäevale ja kinnitada E.H.O.C (ESTfield Happy Owners Club) - Õnnelike ESTfieldi Omanike Klubi - põhikiri. Otsustati osaleda 23. ja 24. augustil viia läbi klubi võidusõit Pärnu ringrajal.
Samal ajal plaanime ka demonstreerida ESTfield V8 Chevrolet ringrajasõidu omadusi.
10 august 2002 Raadi kiirendusel toimus ESTfield V8 Chevrolet esmaesitlus. (vaata siin hiljem tehtud V8 pilte)
Kahjuks me ei saanud võistelda mootoriõli lekke tõttu. Vaatamata team’i mitmetunnisele tööle ei suutnud me viga avastada ega kõrvaldada. Küll sai selgeks auto tohutu võistluspotentsiaal - peame muretseme korralikud kiirendusrehvid ja difriluku.
Hilisema uurimise käigus leidsime õlilekke põhjustanud poldiava, mis oli läbi karteri puuritud. Sinna poldi paigaldamine lahendas kõik probleemid.
Kes teab nõu ja jõuga aidata, kust võiks hankida kiirendusrehve/-rattaid ja Opel Senator’i difrilukku, kõik ettepanekud on teretulnud.
Kindlasti kohtume Raadi kiirendusel septembrikuus.
10 august 2002 Raadi kiirendusvõistlusel saavutasime 1,6-liitrise LADA mootoriga ESTfieldiga kuni 2-liitriste klassis esikoha.
Saavutatud aeg 14.44 oli meie auto jaoks selgelt ebarahuldav, kuna oleme saavutanud sekund kiiremaid aegu (13,56). Põhjus ilmselt ebapiisavas ettevalmistuses. Autol olid all võistluseks mittesobivad rattad ja rehvid. Septembrikuu ürituseks püüame valmistuda paremini ja eesmärgiks seame aega alla 13 sekundi.
Ürituse organisaatoritel oli järjekordselt probleeme ESTfieldi võistlustele registreerimisega. Meid “unustati” registreerida 2-liitriste klassis, küll aga olime sobivad vabaklassi (üle 3-liitrised) jaoks. Peale mõningat sekeldust finaalsõitude eel meie sooviga võiselda omas klassis siiski arvestati.
Üldiselt oleme võistluste organiseerimisega rahul. Pärtelpoeg & Team peaks arvestama Soome spetsialistide poolt antud soovitustega võistluste läbiviimisel. Suured tänud talle ja team’ile.
22 juuni 2002
Indrek Teppani rajarekord ESTfieldi roolis Pärnu ringraja suurel ringil on alla minuti
Indrek Teppan sõitis ametlikel treeningutel Pärnu ringraja suurel ringil rajarekordi ESTfieldi roolis - 59 sekundit. Rekord sõideti 1,6-liitrise LADA mootoriga ESTfieldiga ning keskmiseks kiiruseks oli 138,07 km/h. Tulemus on mõõdetud ametliku ajamõõtmissüsteemiga ja kinnitatud võistluste sekretariaadi poolt.
11-12 mai 2002 Nagu lubatud osalesime laupäeval (11.05.02.a.) Raadil kiirendusvõistlusel "Raadi Speed".Kuna meil auto ettevalmistamiseks peale Riia ringrajal sõitmist aega ei olnud siis sõitsime kiirendusvõistluseks kohandamata ESTfieldiga.  Organisaatorid ei suutnud kuidagi oma uut ajavõtusüsteemi tööle panna ja seejärel otsustati käsiajavõtu ja lipuga stardiga võistlus maha pidada.Nagu arvati sündis sellest suur segadus ja autode-juhtide tegelikud võimed jäid hindamata.  Nähes meie ESTfieldi startijate nimekirjas tekkis osalejate (eriti "kiirete" ja kalliste autode omanike) hulgas tõsine paanika , kuni meie auto võistlema mittelubamise kohta.Põhjuseks registris mitteolemine ja muu seesugune joga.Lõpuks leppisime kokku , et sõidame nn.vabas klassis koos autodega üle 3000 ccm!!! Hiljem püüti ka siis meie autot mees - mehe vastu paarissõidust välja jätta, kuid tänu tiimi heale tööle suutsime enda õigused taastada.  Kuna starti andis "mees punase lipuga" siis oli stardihetke ja auto liikumahakkamise määratlemine väga raske.Hiljem terve autopikkusega stardi varastanud autojuht osutus õigeks meheks , kuna tema sai aru ,et stardimärguandeks on lipu liikumahakkamine aga mitte lipu langemine.  Lõpuks tuli "tõsistel tegijatel tänavalt" tunnistada meie 1600 ccm LADA mootoriga ESTfieldi paremust.Üldkokkuvõttes saavutasime TEISE koha!!  Järgmine kord püüame auto ehitada kirjutamata reeglitele vastavaks ning võistelda omas klassis so.kuni 2000 ccm. ja võibolla ka teistes võistlusklassides , kui see kellegi huve ei riiva. Meie arvates on kiirendusvõistlus ennekõike mehe ja masina võistlus ajaga, mitte aga kellegi kehtestatud kirjutamata reeglitaga = ülisuure ego, tühja pea ja paksu rahakotiga. NB! Meil on järgmiseks võistluseks mõni üllatus veel varuks! Head indu autode ehitamisel.   ESTfield - TOO Fast for racing !!  
11-12 mai 2002 Eeloleval nädalavahetusel on Raadil kiirendusvõistlus , millest plaanime osa võtta.Tulge vaatama! Huvilistel on võimalik soetada endale ESTfieldi võidusõiduversioon veel selle aasta võistlushooaja alguses.
04-05.mai.2002 Sellel nädalavahetusel oli aktiivsemate ESTfieldi omanike esimene rahvusvaheline võistluskohtumine BALTIC CUP nime all Läti Vabariigi pealinnas Riias.Kohale olid tulnud kaks lätis kokkupandud ESTfieldi:sassii nr.012 ,auto nimeks LOTA ning nr.031 Arcers`i klubi poolt ehitatud just eelneval ööl sõidukõlbulikuks saanud auto ja kaks Võidusõidutehnika poolt ehitatud autot.Meie auto A004(sassii 010) oli võidusõiduvarustuses ja selle piloot oli meie katsesõitja Indrek Teppan.Teine auto A003 Alfa-Romeo sassii nr.008 oli omaniku Felix Pavesiga roolis ja esindas võidusõiduklassi STREET.  Kuna lätlased olid planeerinud esimese ürituse demonstratsioonesinemisena siis ringiläbimise aegu ei möödetud ja kohapunkte ei jagatud.  Täna tulemusi analüüsides õigustas selline üritus ennast igati - pealtvaatajad olid kogunenud nii autode ümber ,kui ka rajal sõitvaid ESTfielde vaatama.Enamus tuli just rajale meie ehitatud autosid vaatama.  Indrekule oli Riia rajal sõitmine esimeseks tutvumiseks selle rajaga.Meie auto näitas väga head kiirust ja rajal püsimist.Sellele aitas kaasa ka meie uue koostööpartneri - DUNLOPi rehvide diileri - Kristo Ebrase poolt meile katsetamiseks antud võidusõidurehvid ,mis liimisid auto raja külge ja võimaldasid näidata eriti kiiret sõitu.Meie võidusõiduauto osutus kiiremaks , kui üle miljon krooni maksma läinud eriettevalmistusega ringrajaautod.  Spetsialistid soovitasid täiustada turvapuuri tugevdusi. Felix leidis ,et peab oma auto mootorile väikese noorenduskuuri tegema ,kuna eelmisel aastal sai autole paigaldatud mõnisadatuhat km.sõitnud mootor,mille ramondiks aega ei jäänud. Läti poiste LOTA oli väga kiire omas klassis ja ilmselt on üks tõsine pretendent karikale hooaja kokkuvõttes.Arcersi auto oli äsja sündinud , kuid juba tegus aga kindlasti vajab paari nädalat lisatööd , et kiiresti ja stabiilselt sõitma hakata.  
03.mai.2002 Selle aasta kolmandal maikuu päeval läbis meie ehitatud järjekordne projektauto (A008 sassii 009 BMW 6-silindrilise mootoriga 2,0 l.) ekspertiisikatsetused ja   kanti Tallinnas Autoregistrikeskuses autode registrisse.Auto omanik on Tartu ärimees ja peagi võib seda autot linnatänavatel sõitmas näha. [Vaata ka Motorexil tehtud  auto pilte.]
11.aprill.2002 2002. aasta Estfield Street/ Racing Balti Karikavõistluste ja NGK Karikavõistluste kalendrid on paika pandud ja võib näha meie RACING leheküljel.
21-24.märts.2002 MOTOREX 2002. Pildid ESTfield 008 näitusel.